sobota, 9 maja 2015

Dekoracja kościoła na uroczystość I Komunii Świętej



Dekoracja ołtarza na Pierwszą Komunię Świętą kwiaty i duża hostia
Pierwsza Komunia Święta to uroczystość, w organizację której zaangażowanych jest bardzo dużo osób. Czasami również moja firma jest proszona o pomoc w udekorowaniu kościoła, przygotowaniu bukietów świeżych kwiatów dla księży i nauczycieli. Bardzo to lubię, szczególnie kiedy mogę poszaleć wśród lilii, róż, goździków, lewkonii i margerytek. 
Do dekoracji, którą przedstawiam na zdjęciach użyłam również trochę gipsówki, jednak ograniczyłam jej ilość tylko jako dodatek do bukiecików na ławki oraz delikatne zaznaczenie miejsc, gdzie siedzą dzieci. W centralnym miejscu pod ołtarzem umieściłam dużą hostię, którą ozdobiłam bogato kwiatami. Zapach lilii jest wspaniały, chociaż wiem, że nie wszyscy za nim przepadają. Piszę o liliach, ponieważ użyłam ich dość dużo. 
Poniżej wklejam kilka zdjęć. Miejsce to Parafia salezjańska p.w. M.B. Różańcowej w Szczecinie.

Dekoracja kościoła na Pierwszą Komunię Świętą kwiaty i duża hostia

Dekoracja kościoła na Pierwszą Komunię Świętą kwiaty i duża hostia

Dekoracja Parafia salezjańska p.w. M.B. Różańcowej w Szczecinie.

Dekoracja Parafia salezjańska p.w. M.B. Różańcowej w Szczecinie.

Dekoracja kościoła na Pierwszą Komunię Świętą kwiaty i duża hostia

Paschał dekoracja kwiatami
Paschał dekoracja kwiatami

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.