poniedziałek, 16 lutego 2015

Zimowa dekoracja ślubna - kryształowe drzewa, wyjątkowo bez kwiatów


kryształowe drzewo


Od razu muszę zaznaczyć, że uwielbiam świeże kwiaty i dekoracje weselne, które od nich aż kipią.
Jednak czasami szukam innych, nowych rozwiązań takich jak strusie pióra w wysokich wazonach lub kryształowe drzewa i drzewka.
Długo szukałam gotowych gałązek, z których mogłabym wyczarować zaplanowaną dekorację, nawet próbowałam malować białym sprayem gałęzie ścięte na działce. Jednak efekt i objętość gałęzi mnie załamały, musiałabym chyba wynająć ciężarówkę, żeby je przewieźć na salę a gałęzie wyglądały jak z horroru :-)
Po długich poszukiwaniach udało mi się zakupić małe drzewka gotowe (ok 70cm) oraz długie gałęzie z dziwnego tworzywa, które mogę wyginać na wszystkie strony a po związaniu mogę je przewieźć moim osobowym autkiem, które na szczęście jeszcze daje radę. To niesamowite, ile się w nim mieści!
Zamysł dekoracji był jeden. Zima, śnieg, coś nowego i spektakularnego na stołach. 
Wybrałam najbardziej stabilne wazony, lekko rozszerzające się u góry, dzięki czemu dość łatwo było ułożyć drzewko. Mogłam pokusić się na doniczki jednak zostawiłam sobie to na inną okazję. Na każdej gałęzi powiesiłam tyle kryształowych girland ile tylko się dało i otrzymałam taki efekt. Wieczorem dodatkowo podświetliłam drzewka podstawkami LED, co uatrakcyjniło wystrój sali. Żeby podkreślić romantyczny charakter imprezy, do dekoracji użyłam dużego napisu LOVE.

kryształowe drzewo na wesele
dekoracja na Walentynki, wesele
kryształowe drzewo
białe drzewka na wesele
kryształowe drzewo
dekoracja ślubna - białe drzewka z kryształkami
białe drzewko na wesele
kryształowe drzewo
ślubne drzewko z kryształkami
Napis Love na ślub, walentynki
kryształowe drzewo


UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.