sobota, 19 grudnia 2015

Świąteczne kolędowanie i nowe latarenki w akcji

Zmęczona ale zadowolona :)
Dzisiaj przyszło mi udekorować scenę na świąteczne kolędowanie w jednej z galerii handlowych w Szczecinie. Na tą okazję zakupiłam nowe latarnie. Długo nosiłam się z zamiarem ich zakupu, ponieważ nie należą do tanich, ale myślę, że trochę jeszcze popracują. Mój maż wyprodukował w końcu nowe podesty drewniane. Cieszę się z takich zleceń, bo zmuszają mnie do wymyślania nowych rozwiązań :)
Białe drzewka w wazonach oraz Poinsecje - czyli Gwiazdy Betlejemskie, płatki śniegu na tle czerwonego aksamitu i "śnieg" na dywanie stworzyły przyjemną atmosferę.

 Wyniki wy
















UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.