czwartek, 5 marca 2015

DIY: różowy papierowy kwiat krok po kroku


Ostatnio pokazałam, jak w prosty sposób wykonać ścianę z białych papierowych kwiatów wykonanych  z bloku technicznego.
http://dekoracjeweselneszczecin.blogspot.com/2014/09/jak-zrobic-sciane-z-papierowych-kwiatow.html

Tym razem do wykonania papierowych kwiatów użyłam różowego papieru do drukarki. Cieńszy od bloku technicznego jednak ze względu na kolor wybrałam właśnie ten.
Zasada wykonania jest bardzo podobna do wcześniejszego papierowego kwiatu, chociaż trochę tutaj usprawniłam sobie pracę rezygnując z pracochłonnego środka i wklejając wewnątrz małe wycięte "pięciopłatki" :)

Wycięłam:
1 kółko na spód
5 płatków największych
5 płatków mniejszych
2 "pięciopłatki" większe
2 "pięciopłatki" mniejsze

Wszystkie płatki nożyczkami wywinęłam i po kolei przyklejałam do podstawy - kółka.
Pojedyncze płatki w najwęższym miejscu przecięłam, żeby je nieco uwypuklić i skleić klejem na gorąco. Klej może być inny, natomiast mi najłatwiej pracuje się używając właśnie takiego.

papierowy kwiat krok po kroku
wycięte płatki
kółko, do którego będziemy przyklejać płatki od największych do najmniejszych



papierowy kwiat krok po kroku
większe "pięciopłatki" wywijamy

papierowy kwiat krok po kroku
tak samo robimy z mniejszymi

płatki przed wywinięciem i sklejeniem


płatki przed wywinięciem i sklejeniem


płatki już wywinięte i ponacinane
płatki już wywinięte i ponacinane

wywijamy również "pięciopłatki"
i sklejamy przecięte miejsca
przyklejamy do podstawy czyli naszego kółka po kolei najpierw większe płatki
papierowy kwiat krok po kroku
pomiędzy płatkami wklejamy mniejsze
papierowy kwiat krok po kroku
papierowy kwiat krok po kroku
i gotowy kwiatek ale...
...postanowiłam dorobić jeszcze pięć największych płatków, żeby kwiat wglądał jak trzeba :)
papierowy kwiat krok po kroku
dokleiłam je pod spodem
i na koniec przykleiłam jeszcze jedno kółko, żeby wykończyć kwiatka
papierowy kwiat krok po kroku
tak wygląda mój papierowy kwiat
papierowy kwiat krok po kroku
papierowy kwiat

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.