sobota, 24 października 2015

Poduszka pod obrączki wykonana z kwiatów - krok po kroku


Jak zrobić własnoręcznie poduszkę pod obrączki z kwiatów? Trochę czasu, cierpliwości, kwiatów i gotowe. 
Do mojej poduszki użyłam chryzantemę santini,,gąbkę florystyczną, szpilki zakończone kryształkiem oraz wstążkę w kolorze pudrowego różu.
Gąbkę wycięłam do odpowiedniego kształtu i namoczyłam w zimnej wodze. 
Następnie umieściłam kwiatek po kwiatku w gąbce, wypełniając dół poduszki.
Obróciłam ją i dokładnie w ten sam sposób wypełniłam resztę poduszki pod obrączki.
Kiedy już miałam gotową bazę, udekorowałam niektóre santini szpilką zakończoną kryształkiem.
Wstążka, kokardka i poduszka gotowa.
Takiej poduszki nie można kupić w sklepie z dekoracjami. Każda samodzielnie wykonana poduszka pod obrączki może nie będzie idealna ale za to będzie jedyna w swoim rodzaju.

poduszka pod obrączki z kwiatów krok pierwszy
poduszka pod obrączki z kwiatów krok 2
poduszka pod obrączki z kwiatów krok 3
poduszka pod obrączki z santini
poduszka pod obrączki z kwiatów

poduszka pod obrączki z santini


UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.