poniedziałek, 2 listopada 2015

DIY Dodatki ślubne w kolorze Tiffany Blue


Ostatnio pisałam o dekoracji weselnej w kolorze Tiffany Blue. Do tego zlecenia dodatki wykonałam samodzielnie. Całość była spójna i bardzo elegancka. (link do tego postu)
jeśli chodzi o winietki, to najczęściej zamawiam je w zaprzyjaźnionych drukarniach. Zdarza się jednak czasami, że do wesela są dwa - trzy dni, natomiast oprócz wydrukowania winietek, trzeba je jeszcze ozdobić. W takich sytuacjach wykonuję je sama.
Z jednego arkusza A4 wychodzi 6 winietek, które trzeba wyciąć. Najlepiej gilotyną, jeśli nie ma, mogą być nożyczki. Każde wycięte pole wystarczy dokładnie zagiąć przez środek i gotowe. 
Do ozdobienia użyłam wstążkę oraz taśmę kryształkową. Elementy przykleiłam klejem na gorąco, ponieważ nie miałam cieniutkiej taśmy dwustronnej ale obie metody są dobre :)


Podobnie wykonałam zawieszki na wódkę, tylko zamiast taśmy kryształkowej, użyłam cyrkonii.

Najwięcej zabawy miałam z tablicą gości weselnych :)
I nie mogło zabraknąć tabliczek z napisami oraz numerami stołów. Białe ramki z Ikei ozdobiłam taką samą tasiemką kryształkową jak winietki.

Czasami wspomagam się gotowymi grafikami dostępnymi w internecie. Dla Elizy i Grzegorza wybrałam do białych ramek taki wzór. Wystarczy zmienić imiona i datę ślubu, dostosować kolory i można szybko wydrukować coś wyjątkowego.
 A tak wyglądała gotowa dekoracja

wesele w kolorze Tiffany Blue

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.